Blogumdaki yazıya yorum yapılmıştır. Bilgi Güçtür Paylaşarak Çoğalır. |Hoş geldiniz
Reklam Ver

Metin2 Yıkılmaz Wslik Yakın Dövüş Ninja Efsunları

15 Ağustos 2013 Perşembe

metin 2. wslik ninja efsunlari

Arkadaşlar Makaleyi kendim yazdım alıntı değildir alıntı yazarsanız kaynak belirtiniz lütfen.
———————————-

Zırh
———————————-
-Max Hp
-Kılıç
-Bıçak 
-Çift El  Veya Ok Savunması
-Rüzgar Savunması 
(Rüzgar Savunması size yapılacak olan delici vuruş oranını düşürür. Çift El ve Ok arasındaki seçimi serverdeki sayı dengesine bakarak bulabilirsiniz. Ayrıca serverde bıçakcı yoksa onun yerinede olur. )
———————————-

Bıçak ( Ejderha Bıçağı almanızı tavsiye ederim)
———————————-
-Kritik Vuruş Şansı
-Delici Vuruş şansı
-Çeviklik 
-Yarı insan
-Sersemletme Veya Güç
( Ben Çoğu pvpde Güç kullanıyorum ancak sersemletmesiz ninja olmaz diyenler olacaktır bence güç koyun farkı anlarsınız ama 2 sinden birini koymak size kalmış.)
———————————-

Kask
———————————-
-Rüzgar Savunması ( Delici vuruşu azaltır )
-Şimşek ( Kritik vuruşu azaltır )
-Zehirleme Değişimi
-Büyü Savunması
-Yarı İnsan
———————————-

Kalkan
———————————-
- Çeviklik
- Güç 
-Yarı İnsan
- Sersemlilik Bağışıklılığı
- Bedensel Atakları Bloklama
( Ben efsun botuyla yapıyorum kalkan o kadar çabuk geliyor ki 4 karakter kalkanına da yapıyorum öle yapmanızı öneririm. )
———————————-

Küpe ( Çeviklik verdiği için Kristak Küpe Alın.)
———————————-
- Kılıç
-Bıçak
-Çift El
- Ok Savunması
- Yarı insan
———————————-
Ayakkabı ( Bloklama verdiği için  Anka Ayakkabı Almalısınız.)
———————————-
- Max Hp
- Kılıç
- Bıçak
-Çift El Veya Ok
-Kritik Vuruş sansı
(Çift El ve Ok arasındaki seçimi serverdeki sayı dengesine bakarak bulabilirsiniz. Ayrıca serverde bıçakcı yoksa onun yerinede olur. )
———————————-
Bilezik (Cennet Gözü Bilezik İdealdir)
———————————-
- Max Hp
- Delici Vuruş
- Şimşek
- Büyü Savunması
- Yarı insan
———————————-
Kolye ( Cennetin Gözü Kolye İdealdir)
———————————-
- Max Hp
- Kılıç
-Bıçak
- Çift El Veya Ok Savunması
- Kritik Vuruş Şansı
Çift El ve Ok arasındaki seçimi serverdeki sayı dengesine bakarak bulabilirsiniz. Ayrıca serverde bıçakcı yoksa onun yerinede olur. )

Yakında Diğer Karakterler Ve uzak dövüş Ninja İle Karşınızda Olacağız Lütfen emeğe saygı makaleyi kendim yazdım yorum yazmayı unutmayın.

Benzer Aramalar:Wslik Ninja Efsunları,Metin2 Yıkılmaz Ninja Efsunları,Metin2 yatmaz ninja efsunları,metin2 süper ninja efsunları,metin2 ninja efsunları,metin2 efsunları,metin2 en iyi ninja efsunları,metin2 düello için olan süper ninja efsunu,metin2 en başarılı ninja efsunları,Metin2 yakın dövüş ninja efsunları,metin2 en iyi yakın dövüş ninja efsunları

Hakkımda

RamazanDoğan: 17 Aralık 1999'da Kırşehir'de Doğdum. Bu işe ilk olarak bedava sitem ile başladım zamanla bloggeri keşfettim bazı webmasterlarla tanıştım ve son halim karşınızdayım :)

Detaylı Bilgi İletisime Geç

Paylaşmak Güzeldir :)

Yorumlar

40 yorum :

  1. Bizim Sw'de Şaman Dolu Olduğu için Fazla işe yaramadı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. araştırmalarıma göre bunlar genel lonca efsunları eğer çok takılırsan kendin 2-3 sadece şamana göre ypaarsan şaman kaskatı kalır.

      Sil
  2. Bana Acil Sadece Savaşçı İçin SAvunması Verimisn KArdeşim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yayın paylaştım oradan ulaşabilirsin.

      Sil
  3. Bişi idcem emınmisin bu ıtemlerle cok sağlam olacagımızıa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende bu efsunları yaptım sw kralıyım sımdı :D

      Sil
    2. evet ben bu efsnuları yaptım server kralıyım :D

      Sil
  4. kardeş şimdi ben bu efsunlarla savascı ve suraları rahat alabilirmiyim

    YanıtlaSil
  5. kardeş ben bu efsunlarıla savascı ve sura ninjaları rahat alabilrimiyim

    YanıtlaSil
  6. kardes bu efsunlarla savascı surayla ws girersem alırmıyım ? aynısı olsa hepsi

    YanıtlaSil
  7. küpe cennet gözü küpemi kulanıcaz zeka veriyo zeka değilki bıcakcı efsunu

    YanıtlaSil
  8. Taş olarak hangi taşları dizmemi önerirsin ?

    YanıtlaSil
  9. Çok saol kardeşim dizilimi yaptım fakat hançer ve zırha hangi taşları basmam daha iyi olur ?

    YanıtlaSil
  10. emegine saygı duyuyorum fakat ateş rüzgar şimşek efsunlarının fonksiyonu yoktur çalışmaz .s

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle bir açıklama yapıldı fakat herhangi bir pvp de o efsunları dizme farkı göreceksin diye düşünüyorum.

      Sil
    2. kardeş ateş sav dememi şadam zaten ateş sav slotlarda işe yarıyo ama rüzgar ve şimşek dizersen farkı çok oluyo

      Sil
  11. Cehennem Bekçisi,
    nasıl ateş,rüzgar,şimşeğin nasıl fonksiyonu olmaz ? Ateş sura vb. ateş ile ilgili skillerin damage'ini
    rüzgar: karşındaki kişinin delici vuruşunu % oranında azaltma
    şimşek : karşındaki kişinin %oranında kritiğini azaltır.

    Konun 10 numara beş yıldız tebrik ederim kardeşim. ;) :)

    YanıtlaSil
  12. Şimşek rüzgar etkisizdir kanıtlanmıştır.

    YanıtlaSil
  13. ben bu efsunalrı yapıp donra itemlerimi dönüştürsen sura ve savaşçıları rahat aabilirmiyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. alırsın kardeşim

      Sil
  14. bilezikte büyü olsa ? delici olmasa ve kaskta zehirleme olmasa hp üretimi olsa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sakın öyle bışey yapma bilezik zaten Yarı-delici-hp-hp absore-büyüye karşı dayanıklı olmalıdır. kaskta yarı-büyü-zehirleme-saldırı hızı- hp üretimi olmalı

      Sil
  15. Kardesim ellerine sağlık ama bu nınja ya aynı efsunları yaptım yinede suranın şamanın falan tke vuruşu yarı canımı ındıryor bı yardımcı olsn

    YanıtlaSil
  16. kardeş 1. olmak istyom serverde herkez biliyo bu efsunları bunlar işe yaramadı düz 2 k giriyo ninjayım ama 2 dk da yatıyom

    YanıtlaSil
  17. Beyler Swede herkez bana hack diyo bu itemler dizdim bide havayi fişekleri takın durdurabilene aşk olsun editli adamları oldığım oldu .D

    YanıtlaSil
  18. güzel efsunlar savaşçıları pert ediyor D:

    YanıtlaSil
  19. saol kardes ama su reklamları kaldır

    YanıtlaSil
  20. Merhaba Arkadaşlar Öncelikle Çok Teşekkür Ediyorum Yorumlarınız İçin Bir Arkadaşımız Reklamları Kaldırın Yazmış Ama Kardeşim Bir Gelir Elde Etmemiz Lazım Kalkınabilmemiz İçin Çok Teşekkür Ederim Özrümü Kabul Buyurun..

    YanıtlaSil
  21. ya admin ben hangi sw ye ğeçersem geçim netten bakıyom muhteşem oldu diom ama kesiyorlar beni sence neden Ninja bıçakçı editlilere bile en az 5 k atacağım bir efsun sölermsin

    YanıtlaSil
  22. bedensel atak bloklama efsun u yok oynadıgım swde

    YanıtlaSil
  23. Kardeş emeğine sağlık bazı arkadaşlara yararı olmuş fakat şimşek ve rüzgar işe yaramaz efsunlardır :)

    YanıtlaSil
  24. Bence Hiç şaman efsunu yapıp yelpaze çan vs. koymayın yelpaze nedir sana düz vurmasını sağlıyan şeydir lonca savaşında şaman gelipde sana düzmü vuracak ? bence hiç ellemeyin....

    YanıtlaSil
  25. aga rüzgar bi işe yaramazzzz boşuna yazmışsın.

    YanıtlaSil
  26. Simdi bu efsunlarl yatmam degil mi ben

    YanıtlaSil
  27. bıçakla zırhın taşları ne olacak

    YanıtlaSil
  28. Beyler gerçekten işe yarıyor mu bu efsunlar ?

    YanıtlaSil
  29. abi burda zeka veren küpe mi kullanıcaz bide hangi taşları takıyım

    YanıtlaSil
  30. Aynı Gün Doğmuşuz :) bu arada eline sağlık şimdiden bakıcam İnşAllah işe yarar :))

    YanıtlaSil

Yorum Kuralları

1) Lütfen aynı yorumu 2-3 kez göndermeyin.

2) Küfür veya argo, spam içeren ve konuyla alakası olmayan yorum yapmayın.

3) Yorumlarınızı düzgün bir türkçeyle yazınız

4) Youtube ve hizliresim.com haricinde yorum içi link veren yorumlar barındırılamaz, silinir.

5) Gmail hesabınız yoksa Anonimi seçerek yorum yazabilirsiniz

6) Yazdığınız yoruma cevap yazıldığında haberdar olmak için yorum formunun sağ alt köşesinde bulunan E-posta yoluyla abone ol linkine tıklayabilirsiniz.

7/24 Burdayım çekinmeyin yorum yazın.