Blogumdaki yazıya yorum yapılmıştır. Bilgi Güçtür Paylaşarak Çoğalır. |Hoş geldiniz
Reklam Ver

Hızlı ve Öfkeli 6 Müzikleri

9 Temmuz 2013 Salı

Hızlı & Öfkeli 6 (Altı) müzik

Dinlememek için 


Filmin müzikleri
1. Bad Meets – Fast Lane
2. Benny Benassi Feat. Ying Yang Twins – All The Way
3. Daddy Yankee – Me Entere
4. DJ V.V. Wisin Y Yandel Ft Aventura – Noche De Sexo
5. Eminem Feat. Ludacris – Lil Wayne
6. Kevin Rudolf – In The City
7. Lil John – Get Outta Your Mind (feat. LMFAO)
8. Limp Bizkit – Gold Cobra
9. Limp Bizkit – My Way
10. Ludacris Feat -R.Kelly Fabolous – Representin (Remix)
11. No Mercy Feat. – Chamillionaire 1
12. Raptile Feat. Da Lioness Cronite – HandzUp
13. Syberian Beast Meets Mr. Moore – Wien (Original Mix)
14. The Prodigy – Breathe (The Glitch Mob Remix)
15. Tony Dize – Castigala
16. White Stripes – Seven Nation Army
17. Wisin Yandel Feat Franco, El Gorilla, Pitbull, Daddy Yankee, Randy, Julio Voltio, De La Ghetto, Divino, Ba – Sexy Movimiento
18. Young L – Winter
19. Zion & Lennox – Perdido Por El Mundo Feat. Daddy Yankee

Hakkımda

RamazanDoğan: 17 Aralık 1999'da Kırşehir'de Doğdum. Bu işe ilk olarak bedava sitem ile başladım zamanla bloggeri keşfettim bazı webmasterlarla tanıştım ve son halim karşınızdayım :)

Detaylı Bilgi İletisime Geç

Paylaşmak Güzeldir :)

Yorumlar

2 yorum :

  1. Adım hami Sonunda buldum ama bloga biraz falzla yüklen güncel olsun takip ederim ben

    YanıtlaSil
  2. @Hami teşekkür edrim uyarını dikkate alacağım

    YanıtlaSil

Yorum Kuralları

1) Lütfen aynı yorumu 2-3 kez göndermeyin.

2) Küfür veya argo, spam içeren ve konuyla alakası olmayan yorum yapmayın.

3) Yorumlarınızı düzgün bir türkçeyle yazınız

4) Youtube ve hizliresim.com haricinde yorum içi link veren yorumlar barındırılamaz, silinir.

5) Gmail hesabınız yoksa Anonimi seçerek yorum yazabilirsiniz

6) Yazdığınız yoruma cevap yazıldığında haberdar olmak için yorum formunun sağ alt köşesinde bulunan E-posta yoluyla abone ol linkine tıklayabilirsiniz.

7/24 Burdayım çekinmeyin yorum yazın.